piątek, 24 września 2010

Malowanie złotego pancerza Sanguinary Guard

 Oto farby jakie będą wam potrzebne do tej techniki najlepszym wyborem będą farby od GW ponieważ są wystarczająco gęste. Farby od lewej Shining Gold (GW), Medium Gold (zrobiony przeze mnie poprzez wymieszanie Shining Gold oraz Tin Bitz w proporcji ok 2:1), i Tin Bitz.
 Po nałożeniu podkładu nie wiem jak wy podkładujecie ale ja używam do tego sprayu od Army Paintera w tym wypadku Mat Black.
 Pora na pierwszą warstwę farby jest to Tin Bitz nie starajcie się dokładnie pokryć całej powierzchni bo to bardzo długo wam zajmie omijanie tych wszystkich szczelin więc ja użyłem techniki overbrush czyli pół mokrym pędzlem wtarłem farbę w miejsca gdzie ma być pancerz pomalowany na złoto.
 Następnym krokiem było wtarcie kolejnej farby tym razem Medium Gold tak samo jak w kroku pierwszym.
Ostatnim krokiem jest wtarcie czystego Shining Gold. Efekt powinien być zbliżony do tego co jest pokazane na zdjęciu po prawej. Zapraszam do komentowania i pozdrawiam KosteK.
Czekajcie na dalsze części.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz