niedziela, 26 lutego 2012

Ok to czas na moje zasady:

Ferrius The Alchemist



SUPPORT MAGE 
Zasadą alchemika będzie możliwość rzucenia do 2 augmentów (podstawowych tych samych) w ciągu jednej tury magii chyba że straci koncentrację. Jeżeli rzuca wersje podstawowe nie może później rzucić dopalonej i na odwrót. I zawsze zna te augmenty.


War Mage Igus

FIRE MASTER
Mag tak długo poświęcał nauki w dziedzinie fire że opanował je na poziomie mistrzowskim a może nawet lepszym.
Mag dostaje bonusy do zaklęć ognia ale dalej musi je wylosować.
Fire Ball +1 do siły (S5 zamiast 4)
Cascading Fire-Cloak +1 do siły (S5 zamiast 4)
Flaming Sword of  Rhuin +1 do ułatwienia ranienia ( +2 zaiast +1)
The Burning Head +1 do siły (S5 zamiast 4)
Piercing Bolts od Burning +1 do siły (S5 zamiast 4)
Fulinating Flame Cage +1 do siły (S5 zamiast 4)
Flame Storm +1 do siły (S5 zamiast 4)

Prince (tu wstawić imię)

Wychowywany w magicznej rodzinie bez magicznych zdolności miał ciężki żywot nie potrafił opanować najprostszego zaklęcia więc poświęcił czas na szkolenie bojowe a magicznie od braci którzy usilnie próbowali coś go nauczyć. Po wielu latach w końcu udało mu się opanować jedno zaklęcie.


Prince który może rzucić jedno zaklęcie Light of Battle w dowolnej wersji i zawsze je zna zaklęcie jest jak bound spell power 5+ i 10+ dopalona. Nie może generować power ani dispel diców.


Twierdza
W mojej twierdzy zabieram D3 kostek z twoich power diców i dodaje je do moich dispell.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz